I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Mar 4, 2008

new baby girl

tepat jam 3.30 pagi, 4 march 2008, anak buah aku yang kedua dilahirkan..kakak ipar aku telah melahirkan seorang anak perempuan di hospital ipoh..berita ini disampaikan oleh ayahku tersayang pada pukul 6.50 pagi..berikut merupakan dialog aku dgn ayah aku..

arm: halo..assalamualaikum
abah: waalaikumsalam..dah bangun ke??
arm: dah..
abah: so, tgh buat ape tu?
arm: baru lepas solat bah..kenape??
abah: alhamdulillah...takde..abah nah bgtau something ni..now, u got 1 niece and 1 nephew..
arm: hah..yeke..kak long dah bersalin eik..wow, anak perempuan..dua2 sihat tak??
abah: sihat..kak long tengah berehat..ok lah..abah nak balik kejap..nanti abah nak pegi hospital balik kejap lagi..nanti abah bgtau balik perkembangan kat kamu..
arm: orait bah..

since abg aku ade kat kuantan sebab ade training dgn geng2 pilot n WSO nye, ayah aku terpaksa la main peranan bagi menyambut cucu nye yg kedua..so, skarang ni aku dah ade 2 orang anak buah..sepasang lak tu..menurut my mum, baby tu putih macam guwe, and muka macam abg aku..haha..ade gak ikut pak ngah die nie...hehe..nanti aku upload gmbr2 baby girl tu ye..

2 comments:

amaleenamalek said...

if baby tue hv bulu mate mcm arm misti cumeyl..lentik2..hihi.. :P

ArMs' said...

haha..taktau la amelyn..i tgk aritu, tak nampak lentik lagi cam i..mungkin dah besar skit nampak kot...