I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Dec 18, 2007

selamat hari raya aidil adha

esok merupakan hari bersejarah bagi umat islam di serata pelusuk dunia, di mana kita akan menyambut hari raya aidiladha. aktiviti korban akan diadakan di setiap madrasah, masjid-masjid bagi memperingati peristiwa korban masa zaman nabi kita dahulu..

untuk diri ini, aku berharap pada sambutan hari raya ini, aku akan dapat menginsafi diri sendiri supaya sentiasa berkorban demi kebaikan agama, negara dan bangsa. dan untuk sekian lama nya tidak bercuti panjang, esok aku akan mula bercuti selepas acara korban di sini, sehingga 29 hb. kepada rakan-rakan seperjuangan di UPNM, marilah kita mengabadikan cuti yang diberikan ini sebelum semester baru bermula...

aku masih tidak mempunyai apa-apa planning yang menarik, dan sekiranya ada, sudah semestinya aku berkongsi dengan anda di blog ku ini..selamat hari raya aidiladha kepada semua umat Islam..

0 comments: