I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Apr 4, 2008

F.I.N.A.L E.X.A.M

pejam celik, pejam celik, aku dah semakin menghampiri final exam aku, sem 6.. started from 22nd of april until 4th of may, aku akan menduduki peperiksaan akhir..aduhai..dah la 2,3 subjek aku takleh nak carry sangat sem nie..teruk la aku final nie..
kat bawah ni senarai subjek-subjek yang aku akan duduki:

1. microprocessor
2. prinsip perhubungan telekomunikasi
3. software engineering
4. network system
5. communication skills
6. basic of electrical engineering (ulang gred)
7. makmal khusus tahun 3

aku memang blur habis dengan subjek microprocessor..taktau la ape nak di jawab bila final nie..maybe my instant effort for incoming study week ni, boleh bantu aku skit2..

to all my friends yang akan duduki final exam, i wish good luck, and all the best...

2 comments:

sherrina said...

good luck, Arm....buat yg terbaik. Berusaha dan bertawakkal :)

ArMs' said...

thanks kak sherry