I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Apr 9, 2008

perpindahan bilik sempena temuduga intake 2008 UPNM

salam and hallo everybody..today i'm feel so tired..pagi kelas, petang layan ping pong ngan member..ntah berapa banyak set kami main..and malam pulak, i've to push out my whole energy untuk 'clearkan' semua barang-barang dari dalam bilik..mahu tahu sebab apa?? kerana adik-adik aku yang akan menyertai UPNM pada tahun ini akan 'meminjam' bilik kami untuk sesi temuduga mereka..huhuh..batch aku yang paling senior pulak yang kene kosongkan bilik masing-masing..tapi yang junior-junior foundation and 1st year tak kene pun..ape la nasib badan..ini semua kehendak pihak Universiti... apa yang aku kesalkan, benda-benda ni berlaku semasa kami akan menghadapi peperiksaan akhir sem..dah la minggu depan start study week, tapi kene push balik rumah..suruh study kat rumah..kalau dah nama pun duduk rumah, mana la nak study sangat kan..ape-ape hal pun, semangat kene kental beb..kalau tak, macam mane nak harungi dugaan mendatang...nama pun askar, kene lah kuat mental (walaupun mental aku tengah lemah skang ni)...
ni aku attachkan sedikit gambar-gambar yang telah berjaya membuatkan aku mental yang amat untuk mengemaskan barang-barang aku yang teramat lah banyak..



pemandangan bilik aku semasa proses pemindahan


aku kumpulkan semua barang-barang atas katil

set golf, baju dan seluar yang dah bertaburan

pemandangan rumah yang kene detail untuk dijadikan stor

haha..sian budak-budak rumah ni..habis kami kumpulkan barang-barang ke sini..12 buah rumah punye barang, di'compress'kan dalam satu rumah kecuali katil, locker dan study table..
80 % proses perpindahan hampir berjaya..meja komputer masih berselerak

bilik aku siap dikemaskini..tinggal comforter utk tido je..
dan beg balik kampung


blazer, parade jacket, dan uniform tinggal untuk di hantar ke rumah..
takut hilang

dan ini lah hasilnya..locker aku berjaya dikemaskini..hahahhaa


2 comments:

Anonymous said...

WAA... bakal askar..
askar laut ke udara ke darat nie?
ahaks..

Anonymous said...

juz nk tnye..
btul ker t time intrview kne mdcal chckup ngn dr pompuan??
haha..
n pe yg dy check??