I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Nov 28, 2007

the day of today...

hari ini, aku bangun lewat gile.kul 9.15 baru bangun..mana tidak nye, semalam tido lewat, dekat kul 3.siapkan lab report, and main game skit2.haha..dlm tengah hari, aku pun gi melawat ayah aku yg tgh dirawat oleh doktor di IJN.ehmm..ayah aku ok, but 13 dan 14 hb ni, kene datang balik.buat endogram(taktau betul ke tak word nie)..lepas dah makan tengah hari dgn parents aku, aku pun balik.sebab dapat panggilan daripada member aku, minta balik cepat, sebab nak siapkan tempat untuk tournament golf esok..

anyway, esok aku akan participate dalam upnm close golf tournament..kirenye kejohanan golf tertutup universiti aku la..since aku secretary utk kelab golf universiti, aku kene la datang tgk preparation utk esok, walaupun aku player. aku rushing daripada IJN balik ke kampus.dalam 3.40 sampai.then aku siap2kan golf set aku(kot2 nak main la kan). aku terpaksa batalkan date aku dengan 'adik' aku, sebab tugas lebih diutamakan. sian die lak, smpi nangis2 cakap nak jumpe aku.tapi aku nak buat camne kan, tugas aku sebagai secretary(bukan security ok) lebih diutamakan.kalau tak, event esok aku taktau pape.and banyak lagi preparation yg perlu dibuat. pasal 'adik' aku tu, aku biarkan kan je.malas nak layan..haha..jahat tul aku nie..

mase kat golf club, aku tgk memang sibuk dorang buat preparation.dan tak sampai seminit, macam2 arahan sampai kat aku.minta buat ni, buat tu..tapi setel gak la keje.dengan bantuan junior2 kerahan yang dikerah seawal jam 2 tadi..haha..sian junior aku, tapi dapat air free gak kan..

untuk game esok, aku taktau leh main ngan baik ke tak..risau gak kan..mane la tau, masuk hutan ke, masuk kolam ke bola aku.dah rugi stroke..ehmm..apa-apa hal, aku kene perform the best..dah la terlepas nak gi selection MASUM..huhuhuhuh

0 comments: