I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Nov 22, 2007

W.A.R day 2

hari ni aku melangkah masuk ke dewan peperiksaan untuk paper kedua aku.subjek electromagnetic field theorem..bunyi pun dah gempak, soalannya apatah lagi kan. masuk je dewan exam tu, aku terus dapatkan seat aku.ehm..tak sangka lak hall exam ni sejuk nak mampus.nasib baik la aku bawak sweater..leh la kurangkan kesejukan tu sikit.

anyway, selepas ketua pengawas merangkap lecturer aku memberikan green light untuk mulakan menjawab, aku pun belek-belek la kertas soalan tu.mak datuk, ape kebende nie..tak faham aku.punya lah banyak definition die nak, instead of calculation.memang nampak memihak pada aku, tapi susah la definition die.

setengah jam yang pertama aku dah termenung tgk soalan.tgk member2 yang lain pun banyak dah mengeluh tak dapat nak jawab.ade yang aku jeling2 member sebelah siap salin balik soalan..dah blur sangat la tu..haha..member sebelah kiri lak,tekun je jawab..mantap2..tapi aku, cam biasa lah.habis conteng kertas jawapan dengan rumus-rumus dan istilah-istilah yang aku ingat..

lepas elok je sejam berlalu, aku tak dapat nak buat ape2 lagi kat kertas jawapan.masa yang die bagi 2 jam setengah.aku ade lagi sejam setengah nak jawab.aduhhh..blur habis nie..camne nak jawab.paper first hari tu pun blur gak..takkan berlarutan kat paper kedua aku ni kot..ekoran satu insiden yg aku tak duga pada setengah jam pertama(tak perlu dinyatakan di sini, hehehe), aku memang blurr sesangat..

ehm..time is running out.aku cuba buat satu persatu soalan.boleh la jawab sikit2.payah camne pun, aku main hentam je.asalkan terisi jawapan aku.dah la pengawas asyik mark aku je..siut tul..takpe2..smpilah lagi setengah jam yg terakhir, kertas jawapan masih banyak yg berlubang..aku nak isi camne, faham pun tak.inikan nak buat.nak tanye lecturer, dia asyik kehulu-kehilir je.yela, sume orang nak tanye.(tapi sebenarnya aku malas nak tanye pun, sebab taktau nak tanye ape)..smpi lah aku membuat keputusan, aku perlu hentam ape saje yg terlintas kat kepala aku ni.dah 15 minit sebelum masa habis, aku pun ikat2 kertas jawapan aku, dan hantar..habis cerita..kuar dari dewan, aku cakap kat lecturer, aku takleh buat.ingatkan aku sorang je, rupanya ramai yg takleh buat..haha..nasib badan la..name pun subjek EMT, daripada UTM skudai lak tu..haha..sabor je la arm..

1 comments:

Liyana Jaafar said...

hoho. try harder for ur coming papers! boley nye tuh! =)