I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Nov 29, 2007

5th of the tournament


hari ini, aku bangun awal.setelah malam semalam penat siapkan flight list and briefing to my flight members.bangun kat pukul 6.40, mandi, solat, then terus tunggu kat bilik member aku, sebelum gerak gi golf club.smpi kat club house pun dalam kul 7.15.kene brief by the marshall, and breakfast(membesarkan perut yg dah sedia besar).lepas breakfast, ade sesi bergambar sebelum tournament dimulakan.
tepat kul 8.00 pagi, semua players dah berada di tee box masing2.aku akan start kat tee box 7.punye lah takut nak tee off, mane lah tau main teruk kan. anyway, game aku macam fair skit la.ade yg ok, and ade yg teruk, dan ade jugak yg teramat teruk (macam s**l)..aku main kurang 2 handicap dari flight members aku yg lain..and my luck is there when aku nye shot sume menjadi, kecuali ade satu hole tu yg aku teramat bengang. and ade skali tu, sampai dua kali bola masuk hazard(unplayable)..bengang tul.
this 18 holes tournament banyak mengajar aku untuk main golf.and this is my first tournament actually.sejak aku start main golf awal taun ni.tournament kali ni akan di kira melalui sistem stableford, di mana kite akan kira point utk setiap holes. disebabkan game aku yg teruk,walaupun kadang-kadang ade yg ok, aku hanya manage 24 points je.and dapat lah 5th place.bolehlah.daripada 32 orang players daripada cadet officer kat universiti aku ni, aku kire bertuah gak dapat masuk dalam ranking top 5.hahahah..
camne pun, perjalanan masih jauh.aku mesti terus main utk meningkatkan mutu permainan aku lagi.banyak lagi kesilapan yg perlu aku perbaiki.

alpha squadrom team. piala pusingan berada di tangan kami.

bersama pemenang tempat kedua and piala pusingan

me, myself and i.bersama hadiah kemenangan(travelling beg) dan piala

1 comments:

Anonymous said...

Salam..hye..juz drop by and singgah baca skejap:) hmmm seronok ye main golf nie...kami ni memang buta golf btul...not familiar with the term2 such as stableford tu etc...hehehe