I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Jun 3, 2008

internship training

sudah sekian lama rasenye aku tidak menulis di dalam blog aku ni.. memandangkan sibuk dengan final exam yang lalu, dan menjalani latihan praktikal, kini aku baru mendapat sedikit ruang untuk udpate my syaifulnbrothers.blogspot.com ...

aku kini sedang menjalani latihan industri di brilliance information, di bandr sri damansara. company nie agak cool la, dengan riuh rendah staf n budak-budak praktikal kolej komuniti..dorang semua ni memang rock..sempoi habis.

since aku lapor kat company ni on 5th of may, skang ni dah sebulan rupenye aku jalani latihan di sini. banyak jugak yang aku belajar kat sini, daripada kawan-kawan company yang sungguh sporting..paling best and happening aku rase kat company ni bile join main futsal..nowadays, dah main 2 minggu sekali..boleh la..dapat gak kuarkan peluh skit2..

ehmm..ape lagi eik...haha.. and now, aku dah tekad utk update blog ni dari semasa ke semasa memandangkan aku ade masa terluang yang banyak..kalau tak banyak pun, ade la skit2...hehe..



adios..

0 comments: