I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Jun 14, 2008

Pegawai tentera meninggal dunia


KELUARGA Allahyarham Hisyamudin menuntut jenazahnya di HKL untuk dikebumikan
di Tanah Perkuburan Islam Taman Selasih, Gombak semalam.

KUALA LUMPUR - Pegawai tentera, Kapten Hisyamudin Sahidan, 26, yang koma selepas dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Kuala Lumpur sejak Ahad lalu meninggal dunia pagi semalam.

Mangsa yang melecur sehingga 80 peratus selepas kereta miliknya terbakar di sebuah pusat membeli-belah di Bukit Bintang, Ahad lalu disahkan meninggal dunia pukul 6.20 pagi.

Jenazah mangsa dituntut oleh ahli keluarga mangsa sebelum dibawa ke Tanah Perkuburan Islam Taman Selasih di Gombak dan dikebumikan selepas solat Jumaat.

Bagaimanapun, kedua ibu bapa mangsa tidak mahu ditemu ramah kerana terlalu sedih dengan kejadian yang menimpa Hisyamudin yang merupakan anak sulung daripada lima beradik itu.

Turut berada di bilik mayat tersebut ialah teman wanita mangsa, Fatimah Husairi, 21, yang turut enggan ditemu ramah.


KERATAN Kosmo! 10 Jun.


Dalam kejadian pukul 5.30 pagi itu, mangsa yang bertugas di Pusat Latihan Armor (PULAMOR), Port Dickson melecur hampir 80 peratus dari kepala hingga paras lutut selepas kereta Satria Neo miliknya terbakar.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnaen Abd. Rahman berkata, siasatan setakat ini mendapati kejadian tersebut tiada kaitan dengan unsur jenayah.

0 comments: