I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Oct 27, 2007

K.A.M.I

have u heard about drama seris K.A.M.I ???

drama series ni memang menarik untuk ditontoni. aku terlalu asyik dengan jalan ceritanya walaupun kadang-kadang berbelit-belit, sebab banyak flashback tentang kisah-kisah sebelum tu.anyway, jalan cerita memang menarik.nampak macam urban drama skit la.sesuai untuk teenage, but mana-mana bad moral values yang ada dalam tu tak perlulah diikuti.

apa yang menyedihkan, dari sumber-sumber yang aku dapat tahu, drama siri ni cuma ade 8 episod je.huhu..sedeynye..baru tgh syok tgk, dah habis.dieorang nak kuar filem pulak, maybe next year.takpe2.aku sanggup tunggu.hehe..

ade beberapa ayat yang best daripada drama tu yang sempat aku petik, aku rase amat sesuai untuk dijadikan renungan mahupun pandangan kiter semua.


" Apabila kita gagal untuk berkata-kata, kita perlukan seseorang untuk membantu"

" Kita perlukan seseorang untuk memahami kesusutan diri ini"

sungguh berfalsafah ayat nie..

K.A.M.I memang rock..cayalah pelakon-pelakon utama die, ALI,ABU,LYNN,ADII and SOFIE




2 comments:

amaleenamalek said...

oho. kami. erm.. kwn cakap best jugak. tp til now blom ade kesempatan nk tgk.. huhu. afta xm a kot. ngee. ;p

ArMs' said...

ehm.tgk,jgn tak tgk..memang best