I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Oct 4, 2007

no idea to say

its been a very long time since my last post, and i didn't post any..takde idea sebenarnya sekarang ni..yela, dengan assignment berlambak-lambak, connection internet yang slow, huhu..berat sungguh bahu memikul, berat lagi jari nak menaip..

anyway,aku skang ni tengah menghitung hari nak balik bercuti raya.rasa macam dah lama je tak balik ipoh ni. since my last post about my journey tu untuk balik raya, akhirnya aku tidak menggunakan mana-mana option yang aku buat..sungguh tak patut aku nie.ini disebabkan 'adik' aku telah berjaya mendapatkan tiket bas tambahan untuk aku.die beli kat transnasional(punye la susah nak eja syarikat bas ni)..so, aku akan pulang ke pangkuan mak ayah aku pada 11 oktober 2007, pada pukul 10.00 pagi..kene naik kat jalan duta.aduhai, malasnye nak pegi sane..

sebelum aku dapat balik ke kampung nie, ade banyak mission yang perlu aku buat.terutamanya menyiapkan assignment, kene hadapi test II statistik
dan kene mengemas barang-barang untuk berpindah ke bilik yang baru.huhu.pasni, duk bilik sorang-sorang..hehe..

last but not least, aku doakan lagi beberapa hari untuk menghabiskan puasa nie, takde la masalah datang kat aku, macam malas nak puasa ke, nak ponteng puasa ke, or anything la yang seangkatan dengannya.arghhhhhhhhhhhh..lack of idea maaa

0 comments: