I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Oct 23, 2007

a waveform of final examination....

harini, aku telah menduduki kertas ujian bagi subjek 'digital system'. agak terkejut aku pabila soalan yang aku spot, hanya satu je yang masuk, lagi satu tu aku tak study langsung.anyway, aku dapat jugak jawab kedua-dua soalan dengan baik, walaupun lagi satu soalan tak habis buat.tak sempat nak siapkan litar.

bagaimanapun, esok aku ade lagi satu test.computer architecture......arghhhhhhh----------------- ape la simptom dan gelombang-gelombang maut yang menimpa bila nak dekat-dekat exam ni..huhu..minggu depan pun ade lagi satu test, EMT, sebelum aku start final exam pada awal bulan 11 ni.segala persediaan untuk exam ni aku buat last minute je..banyak gak topik yang aku tak faham, tapi lepas buat discussion dengan housemate aku, dapat gak faham sikit-sikit.

pasal final kali ni, aku harap aku dapat jawab dengan baik hendaknya..takkan nak bagi pointer drop kot.kalau ikut jadual, final aku habis 22hb Nov, dan aku planning 28hb tu aku nak mintak cuti sampai 2 Dis.sebab nak teman ayah aku yang kene buat treatment kat IJN..huhu..bila la die nak sembuh.(teringat la pulak kat abah aku tu..huhu..)......

ape-ape pun, sem ni aku akan dapat skor dengan yang terbaik.aku nak jadi pegawai kejuruteraan dalam TUDM..takleh nak toleh ke belakang lagi..aku ade lebey kurang setahun setengah je lagi nak habiskan degree aku ni..just do it, arms'..take it or leave it..

4 comments:

Wira Nordin said...

good luck la wei

ArMs' said...

thanks bro for da wish..

Anonymous said...

apa barang Engineering Officer.
kita kan nk jadi Air crew? :p
huhuhu

ArMs' said...

haha..air crew tu dalam perancangan..tunggu kalau ade kesempatan..hehe