I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Sep 19, 2007

Probability & Statistics


aku baru je habis kelas statistik..huhu..lecturer buat revision dgn assignment yg baru die bagi smlm..dah la aku tak siap 3 soalan..huhu..takpe2..follow thru je la...hehe..anyway, aku nak 'highlight'kan skit sedikit fenomena yg berlaku sewaktu kelas tadi..


somebody telah mencuri my reference paper dan dgn cepat menukar no ic aku kepada no ic beliau..oh sungguh tidak ku sangka..aku tak dapat mengenal pasti empunya tangan, sebab gmbr ini ditangkap oleh orang lain..bagaimanapun, manusia itu ter'kantoi' daripada perbuatan terkutuk beliau, dan segera memulangkan semula kertas rujukan aku tu..siut nye membe..


inilah serba sedikit wajah suka dan duka budak2 kelas aku sewaktu kelas statistik tadi...ade yg tgh tekun mendengar, sibuk berbincang,dan yg asyik menelaah soalan assignment..tak kurang jugak kepada apek sorang tu yg buat2 intelligent, padahal tgh lopong, dan member2 aku duk dekat pintu, yang tengah syok bersembang, walhal, lecturer tgh mengajar kat depan..

macam-macam ragam aku dapat tgk sewaktu kelas tadi...hah..ni ade lagi sorang..yg duk asyik mengelamun kat awek die, smpi tertutup mata..bangun weh, lecturer tgh mengajar tu..

2 comments:

Anonymous said...

eh..camne bleh muka aku ada plak tu..aku dlm kategori mana??bersembang ke?berbincang ke?hehe...

Anonymous said...

Tolong!!!! ambo tok bersaloh.... ambo dok curi mu punyo kertah... maapkan ambo