I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Sep 17, 2007

reunion terendakian 2003


bertarikh 26 ogos 2007, aku dengan sukacita nye telah menerima jemputan daripada member skolah lame aku, syima, untuk menghadiri reunion budak2 maktab aku yg ke-3..ni la gmbr orang2 yg hadir..dan setelah penat melahap makanan di kenny rogers tu..nampaknya, prestasi makanan kat kenny rogers memang tak memberansangkan..ayam die ciput je..tapi agak sedap laa..but, aku memang tak kenyang,,sebab perut aku memang extra besar..kalau yg lain2 tu leh kenyangm aku taktau nak cakap ape..heheh..to ADOT, thanks sebab sudi jemput aku ngan rozack beserta wani menaiki myvi SE ko yg serba baru tu...bile nak bawak aku naik lagi..hehe..to all my friends yg hadir reunion tu,..thanks la sebab bagi support kat majlis kiter tu..bukan senang syima nak organise..(sebab aku dah rase organise mase first reunion kiter tu.)..hahaha..kalau ade sape2 yg terpikir nak reunion lagi, organise la lagi..best pe dapat jumpe kawan2 lame nie

0 comments: