I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Sep 27, 2007

mind map...huhu

petang tadi, lepas dah puas main ym and solat zuhur, aku teringat la pulak assignment yg lecturer bagi..kene buat mind map tentang topik estimation, statistik
..ehm.so, aku pun menyiapkan segala barang2 keperluan, dan terus membuat mind map yg diminta tu..dari takde idea nak buat care camne, aku pun main hentam je..asalkan siap..and ade isi2 penting yg die nak.ehmm..



sambil2 tu, komputer aku masih terpapar wajah blog aku yg lame..hehe..skang dah baru skit..lepas blaja kat farah nadia, budak mmu tu,..hehe.tima kasih ye farah atas tunjuk ajar anda..opss..kalau anda nampak gmbr atas meja tu, sebenarnye ianye adalah gmbr sy bersama adik sedara sy ye..jgn salah sangka..hehe..setelah sejam lebih, siaplah mind map aku yg tak seberapa nie..huhu..boleh la..esok nak submit..hehhe..buat keje last minute geng..

0 comments: