I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Sep 21, 2007

Computer Architecture Phenomenon

last night, aku tido lewat sgt2..mane tidaknye, nak menyiapkan assignment digital system dengan nak study untuk test computer architecture arini..elok2 lepas terawih, aku pun balik ke bilik, dan terus menuju ke bilik operasi group aku..nampaknya, ahli-ahli group aku sedang sibuk menyiapkan langkah2 terakhir assighment tersebut..kepakaran aku diperlukan untuk menyiapkan design circuit yg diperlukan..aku pun tanpa berlengah lagi, mencapai segala peralatan perang aku, dan terus membuat design circuit tersebut..bilik operasi kami menjadi tunggang-langgang dengan kertas-kertas draftnye(seperti aku menaip post ini, banyak sgt draft),termasuklah dengan makanan yg ntah bile2 ade dlm bilik tu..


malangnye tepat pukul 10.30pm, kami telah dikejutkan dengan fenomena 'perut kembali lapar'...dan terus turun ke cafe bang long tersayang utk menjamah roti canai, roti telur, murtabak, dan juga roti sardin..malang skali lagi, pabila seorang senior kami yg baru ditauliahkan ajak bersembang(minta maaf tuan), smpilah ke pukul 12 lebih...ALAMAK, assignment tak siap lagi...study pun belum..aduhaii...

kami bergegas naik ke bilik utk menyiapkan assignment dan study untuk test arini..hasil dari penat lelah aku, terhasil la litar yg diperlukan utk assignment kami tu..dan terhasil h/work 1 utk projek digital system..





lepas dah siap2 assignment tu, kami pun study la same2 subjek computer architecture tu..(study ke?? main ym je lebih)..smpi dah tak larat sangat, baru lah aku pegi menidurkan diri..bukan meniduri orang k..ehmm..dan test pada pagi tadi, aku dapat jawab dgn baik(padahal, ade jeling2 skit kat paper orang sebelah)..hehehe..

1 comments:

Anonymous said...

Dulu MRSM mana? Saya MRSM Terendak batch 88/91