I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari minum

mari minum

Sep 22, 2007

Seminar Ketenteraan Dalam Perspektif Islam

Baru saje pulang daripada seminar di Dewan Tun Templer..Seminar Ketenteraan Dalam Persepektif Islam, anjuran UPNM..sejak dari kul 9 lebey tadi, smpi la pukul 4.30 ni, aku duduk dan terus mendengar hujah2 yang dikemukakan oleh 3 orang ahli panel..

sesi pagi leh tahan gak la..mungkin sebab mata tgh fresh lagi, tapi bile dah smpi petang, mak aiii..ngantuk beb..huhu..siap terlentok aku..tak sedar lak member perempuan aku duk sebelah aku..tapi, die pun layan tido gak..takpe, same2 tido..haha..sesi 1 waktu pagi, dr azmi dari utm citycampus bagi ceramah pasal ape ntah..sebab aku datang lewat..best gak arr hujah die..but, banyak sal singapore dgn malaysia je..tapi, memang betul pun, die pensyarah pasal pengantarabangsaan pun..memang top pemikiran die..aku salute la...die punye pemikiran, memang beyond the expectation..habis sume bende2 yg tak pernah kene publish kat media, die kasi citer..kire die ni memang penganalisis isu dunie la kot..

sesi kedua waktu pagi tadi, ape ke name penceramah tu..lupe arh...tapi die dari uiam..arhh,.die agak bosan skit..tapi aku cube menumpukan perhatian jugak, sebab nampak lak manusia2 yg dah tertewas(dorang tido)...so, habis jugak la aku dengar cot-cet prof tu mase sesi kedua tadi...walaupun secara hakikatnye, memang bosan dan boring..

citer di sebalik sesi ketiga and pada waktu petang ni memang best..hhaha..mane taknye, punya la aku semangat bagai nak gila nak dengar pembentangan ahli panel tu (sebab die pengarah Kor Agama Angkatan Tentera), tibe2 ade laks sorang minah ni nak duk sebelah aku..budak batch aku la..bile die duduk je, die sudah sound aku, die cakap,"arm, kang kalau ko nampak aku pelik je, ko jangan tegur tau"...huhu..aku curious gile dgr ayat die..rupa2nye,die cakap die ngantuk..aura die ngantuk tu telah sampai kat aku akhirnya..mula2 aku dengar ceramah dari ahli panel ke-3 tu, seronok arr jugak..siap gelak2..but last2, mata aku makin lame makin layu..dah la aircond dlm dewan tu sayup2 je sejuk nye...bile aku pandang je sebelah, cis, si budak perempuan ni(name die nadia,hehe) ni dah tido rupenye..aku pun ape lagi..menyiapkan position yg terbaik la utk aku lentok dan tido pulak(tapi bukan lentok kat dak perempuan tu eik)...then, tak sampai beberapa saat, mata aku pun di gam untuk tidur..haha..

aku perasan, ade jari2 sumbang cuit aku, suruh bangun la, suruh dengar la..tapi aku tak kisah..tak amik peduli..yg penting, aku nak tido..berat sangat mata nie..huhu..
smpi la kire2 nak dekat kul 4, ahli panel tu dh nak habis berucap, baru lah aku tersedor..lame jugak aku tido rupenye..dari kul 3 tadi..huhu..takpe2..tido, jimat kan tenaga..lepas naik tangga RMC yg tinggi tu....huhuhu..

6 comments:

Anonymous said...

kalo sy jd ahli panel tuh..
mmg sy cepuk aje org2 yg tido x ingt dunia nih..
dpt baling kasut kt pale awk pon oke gak..
x pon baling stokin ke..
hua77x...=p

ArMs' said...

alah, cakap je la awk tu jeles tgk sy tido kan..haha..nak baling stokin ye...siut tul..

Trojan said...

huhuhhu..aku sempat pegi petang je arm..rugi2..best dowh dato' kagat tu bagi ceramah!!

ArMs' said...

haha..lain kali, bangun awl, then gi tgk..aku waktu petang lak tertido..even dato' kagat tu memang best..takleh tahan la bro

Anonymous said...

kwn saya men game je kat bilik mase tu ngeh2...

ArMs' said...

pergh..itu tak support langsung event yang diadakan..